Ida -

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Ida - 5 oktober 2010 09:53

JAG BLIR GALEEEEEEEEEEEEEEN!


På torsdag beger vi oss till IKEA och Birsta för att inhandla sakr till läggan.

Jag har hittat ett skrivbord i katalogen som jag kan tänka mig, men det är egentligen alldeles för futuristiskt för min smak och stil. Därför kollar jag runt på blocket osv för att hitta ett bättre men ändå billigt. Jag har hittat TRE JÄTTEfina skrivbord, som förvisso behöver lite ompyssling, men ändå väldigt IDA.

Lyckan stiger inom mig, tills jag inser att ALLA fina jag hittar finns i SKELLEFTEÅ. INGET ALLS I UMEÅ. BLÄ.

Dock vet jag med mig att när jag växte upp fanns det ett jättefint, litet alldeles lagomt skrivbord. Men päronen har säkert slängt det, pyttsan. Min far ringer inte upp mig heller.. Men jag är väl bara bortskämd med att han brukar ringa upp DIREKT när jag ber honom.. Världens bästa pappa har jag!


JAG VILL HA ETT SKRIVBORD INNAN TORSDAG! 


Dessutom så har jag mitt drömskrivbord hemma hos H. Men det är ju hennes, så det är ju en omöjlighet!

Ska luncha med henne nu idag så hon kanske har några tips/skrivbord i bakfickan! hoppas!


nej, nu tar jag en sväng till Myrorna.



UPPDATERING. Blev ingen sväng till myrorna. Blev att jag köpte ett jättefint skrivbord på blocket istället. Så på torsdag ska det hämtas i Sundsvall det också! Allt ordnar sig tillslut!! :D

 

Ovido - Quiz & Flashcards