Ida -

Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Livet när det är som bäst

Av Ida - 12 februari 2010 13:56

Jag är ju nästintill chockad över min egen prestation! 3.5 kilometer på typ 30 minuter! (40-45 om man räknar färd till och från spåret också..)  trodde jag skulle vara ute i spåret minst en timme. MINST alltså.


Men det är ju flera solår ifrån träningsnivå eller inte för att tala om OS-nivå. Men jag är nöjd. Omkörd av flera pensionärer i proffs-outfiter, så är jag ändå nöjd. För jag kunde ju ha valt 2km-spåret. Men skam den som ger sig! Solen sken så underbart men jag hade klätt mig för varmt. Höll på att dö av värme. Tur man har lite lönn-öppningar i jackan så att man kan vädra ut lite i alla fall.


Nu är jag väldigt sugen på att vara barn. Det vill säga: åka stjärtlapp, skrana, spark, ännu mer skidor (med sällskap!!), ÅKA SKOTER!!!!!!!! Fy vad mysigt att packa matsäck och åka ut med skoter. Lukta lite bensin, grilla korv, dricka varm nyponsoppa eller oboy. Ligga i solen på ett liggunderlag (eller på skotern) och bara njuta. Längtar!!


Kramhej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards