Ida -

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Ida - 3 februari 2010 23:30

nej, det är det verkligen inte! Jag "tvingas" att gå upp tidigt imorgon för att väcka min syster och kicka iväg henne till skolan. Inte juste! (Schysst?)


var på kören idag och kraxade igång mina stämband som inte sjungit på mer än ett halvår. Tragiskt! Men det var skoj att äntligen vara tillbaka på banan igen. Men jag hade jju ingen aning om vad som skulle sjungas.. Men det kommer, jag försöker inbilla mig att jag lär mig snabbt!


Nu ska jag försöka rädda världen samtidigt som jag ska somna för att överhuvudtaget vara till någon som helst hjälp imorgonbitti! Kommer ju vara död där vid middagstid imorgon dock!


haha



Kramhej

Av Ida - 3 februari 2010 10:09

Jag är megataggad inför helgen! Ska bli så skoj :) Dock kanske jag får hoppa över dansen på fredag... Men det bjuder jag på!


FÖr om jag ska orka med helgen med alla dess inplanerade saker så måste jag sova också. Och det får bli på fredagskväll!


Idag åker till jag till mormor och morfar för ett stopp. Sedan drar jag vidare hemåt för att kanske hinna till körövningen. Dock är jag ju ungefär ett halvår sent så vi får se hur det blir, jag kan ingen låt alls. Plugga texter blir det i såna fall, men jag har ju inte så mycket annat (i vanliga fall) att göra.


Imorgon planeras fika med E, ska bli så roligt att träffa henne igen! Längesedan sist.. Kanske hinner träffa andra E också.. varför har jag så många E i min vänskapskrets?


På fredag planerar jag för en familjemiddag. Har inte varit på någon sådan än sedan jag kom hem.. (pinsamt)


Lördag morgon ska jag upp tidigt för att hinna fiska upp B innan vi åker till Vännäs för skidskolan som börjar 9. Efter den kanske jag ska ha en privat elev.. vi får se vad bossen säger. Sedan ska jag hänga i backen hela dagen, med the elit-gang! M och D är i alla fall spikade. För sedan ska M ha 20årskalas (fest, party you name it!) Typ i backen. Vintertema, kan man komma i skidkläder?


Sedan bär det av hemåt för lite lite sömn innan jag ska upp igen för sista dagen på skidskolan, söndagen alltså. Ska hämta B innan. Blir väl traditionell korvgrillningsavslutning me barnen. Sedan hem och SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVA innan det är dags för samkväm! Hoppas mina favoriter ska dit!


Sedan ny vecka! Kanske ska ta tag i sitt liv då?




Nu ska jag packa och sedan bege mig mot mina kära morföräldrar!


Kramhej

Ovido - Quiz & Flashcards