Ida -

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Ida - 4 februari 2010 14:08

om man "tvingas" upp vid 6 för att väcka en syster som redan är vaken.

Hon var i allra högsta grad vaken och sedan så slängde hon ut mig ur sitt rum då jag halvsomnat tvärsöver hennes säng/fötter. Sedan gick jag ner i soffan och tänkte att jag kunde slappa där tills syster kom ner för att äta frulle. Jag hörde ett "hejdå Ida, "jag åker nu!" "va, redan?" "ja, jag tar den tidigare bussen.." "ooookeeeeeeejzzzzzzz" lät det säkert från mig! Hahah


Jag sov nämligen från sju till tio i soffan. Hörde inte ens då pojkarna grus kom ner, åt frukost och gick till skolan.

Ja, så var man utvilad i alla fall!

Åkte sedan till tandläkaren och fixade som vanligt. Sedan har jag försökt att packa upp väskan från Schweiz. Jag är inte riktigt klar med det än. KOmmer ta en längre evighet.


Nu ska jag och lämna in min dator på lagning (IGEN!!!!! GAH) och sedna dumpa R på verkstaden där min kära saab är. Sedan köra som en pil till stan och träffa E!! =D


Kramhej

Ovido - Quiz & Flashcards