Ida -

Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

jaghatarfolksomgörsåattdetblirsåhär!

Av Ida - 4 februari 2009 14:25

Jag blir så irrterad trots att jag inte blivit drabbad själv! Varför kommer man på en så idiotisk ide att göra inbrott i skåprum, på skoltid.. Det värsta är ju att ingen sett något, för jag är säker på att någon har sett något!! (okej, med lite mer info på nacken så finns det delvis vittnen..) VÄRDELÖST!

Man kan ju inte undgå att tro att det är kopplat till någon, eftersom vi har kod på dörren till skåprummet!!! *grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

Det är ju inte första gången heller...



 

LESS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards