Ida -

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Ida - 31 maj 2012 00:40

Förra året var vi ett helt gäng. Förra året sken solen. Förra året var det sådär lagomt varmt. Förra året var det första gången.


I år var jag själv. I år blåste det kallt. I år tuggade jag grus mest hela loppet. I år lyssnade jag på musik hela loppet. I år sprang jag snabbare. Mer än fyra (FYRA) minuter snabbare. Hejja mig. Jag sprang på 28.13


Målet för tjejmilen i september är under timmen. Håller jag samma hastighet då som igår så klarar jag det. Bara det att jag ska springa dubbelt så långt. Något att kämpa för i sommar! Hoppas benen får lite färre kilon att kånka på då. 




Förra året var jag helt död efter loppet. I år hostade jag bara sönder i några timmar. Haft mer pepp i vår och en längtan efter att få springa. Hoppas det håller i sig!

Ovido - Quiz & Flashcards