Ida -

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Ida - 14 maj 2012 18:19






Aprilbilder.

Av Ida - 14 maj 2012 18:14



Den här affischen och en i samma utställning fick jag i förskott av mina syskon. Hade en ram i rätt storlek ståendes oanvänd här hemma, ska köpa en till. Finaste finaste någonsin!


Finaste skänken också. Orkideen fick jag av mamma, garderobsblomman av M&M förra födelsedagen och hjärtljusstaken av kusinerna i julklapp! Finaste sommaromslaget på nyaste ELLE-numret också. Finfint.

 
Av Ida - 14 maj 2012 18:09



  

Nyjackan - Object // Gammelskor - Vagabond // HalvnyaJeans - Dr. Denim

Av Ida - 14 maj 2012 18:04

De kommer då och då. Överraskningar alltså. I fredags fick jag veta att jag och B är gifta. Sen är jag även förlovad med en annan. Och här verkar jag vara gravid också.



men sen på ett kick blev jag normalsmal igen.

 


Brännboll på isen påskafton 2012


OBS! Jag är varken gift, förlovad eller havande.

Ovido - Quiz & Flashcards