Ida -

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Ida - 11 maj 2012 16:00

Eftersom min syster ska på studentbalen i vår så har jag självutnämnt mig till andra hjälpreda (mamma syr klänningen så hon är första hjälpreda.). Därför var jag bara tvungen att köpa dessa när jag såg dem. Supersnygga, sköna och ser ut som den sko vi pratat om att hon ville ha. Såklart passar de lika bra på mig. Ibland är det bra att ha samma storlek som sin syster OCH mamma.


 


Snygga och framförallt sköna.

Av Ida - 11 maj 2012 15:55

Ett brev som får mig att hoppa och skutta av glädje. Det gjorde min dag! Tack fina E.


 

Av Ida - 11 maj 2012 14:27

Mysade ner mig i sängen en kväll förra vekcan som man kan göra en tisdagkväll. Började eftermiddagen på balkongen i ett hav av kuddar. Öppnade boken och började läsa. Slutade sent på kvällen i sängen med massa filtar. Tankepapper med fina pennor. Njöt av det ljuset som bara kan lysa upp himlen sådär speciellt när det snart är sommar.



 


Nätterna blir bara ljusare för varje dag. Nu, en vecka senare är det mycket ljusare på nätterna.

Ovido - Quiz & Flashcards