Ida -

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

YeahSweet

Av Ida - 13 februari 2012 20:51

På befallning skriver jag detta inlägg. C har sagt sitt! Mitt internet är precis som vanligt inte så snabbt så de fina bilderna jag tänkte ladda upp får dröja ett tag till.. Tills dess..


   


Jag tänkte verkligen till när jag drog på mig det här när jag kom hem idag efter jobbet. Eller?


Nja. Supesköna coola leggings till en söt jeanstunika med puffärm samt ullsockar. Finfint!


Idag har jag än en gång förundrats över hur skönt det är att rälsen är borta! Och luggen är där. Himmel vad jag förändras!

 
 
Ingen bild

Cissi

13 februari 2012 22:18

Hihih nu blev glad fortsätt så:D tagga lördag!!! Det kommer bli as kul!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards