Ida -

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Ida - 22 september 2011 20:00

        

Dagar när himlen ser ut såhär från mitt fönster blir jag extra glad.

Av Ida - 22 september 2011 13:21

 

Var och fikade på fina Café Göteborg i söndags med fina människor. Åt världens största glass. Krossad kladdkaka heter den. Deras chokladbollar rekomenderas också.

 


Caféet ligger i en sidodel av det gamla fängelset. Själva huvudbyggnaden är numer ett hotell. Från uteserveringen såg jag detta vädringsställ. Fyndigt.


Sedan gick vi och såg en fotbollsmatch. Längesedan sist men lite av min fotbollskunskap fanns kvar. Det var Umeåderby och ja det var hetsigt på läktaren och jag hade roligt!

Av Ida - 22 september 2011 13:08

        

I I lördags tog jag mig tid att sitta ute på balkongen och läsa VÄRLDENS BÄSTA TIDNING. Hittade årets drömjacka där också, så h.i.m.l.a fin! Satt i stöldgodsfilten, underbart mysig filt. Njöt av en av få fina höstdagar.


Av Ida - 22 september 2011 12:56

 

Det är Dagar som dessa som man få göra precis ingenting. Idag går jag omkring här hemma i denna uniform. I en alldeles för genomskinlig stor tröja ovanpå ett par ullstrumpbyxor och mina älskade stickade sockar som jag fått av min alldeles underbara mormor. Dessutom invirad i en stöldgodsfilt. Tur ingen behöver se mig. Hoppas grannarna håller sig undan när jag springer upp och ner till tvättstugan!


  

Gillar när jag hinner sitta och verkligen njuta av frukosten och drömma om alla fina hus i BIL&BOSTAD med P3 i bakgrunden.

Ovido - Quiz & Flashcards