Ida -

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

bygger muskler

Av Ida - 29 oktober 2010 13:47

så min klänning blir för trång i ärmarna. Tråkigt, den är så fin!

  

eller så har jag bara lagt på mig tio kilo från i somras, bestäm själv. Jag tror på det senare..


hursomhelst så vill jag vara lite färgglad idag, så jag tog den där klännigen och dessa strumpbyxor!

   Fint! speciellt i höstrusket.


Jag är förmodligen på väg till InterSPort för att inhandla träningsskor. SNYGGA måste dem vara, men framförallt sköna :)

Men jag har en liten tvångstanke när jag åker på sportbutiker. Jga måste ha sportiga kläder! Ohc nu ska jag dit i klänning och strumpbyxor. Känns MEGAfel. men jag ska nog överleva det. FIGHT YOUR FEARS! (stor risk finns för att jag kommer svira om två sekunder innan jag går ut genom dörren.tragiskt.)





UPPDATERING: det blev de här byxorna, svart linne och randig kofta istället..Kunde inte besegra mina rädslor!

      Sportigt värre. Men köpte inga skor.


 
 
Ingen bild

Hanna

31 oktober 2010 22:13

Haha Ulla! Du skulle ju besegra dina rädslor! Nästa gång du handlar på nån sportig affär vill jag att du kommer dit i balklänning! :D

Ida

31 oktober 2010 23:18

HAha, jag vet att jag är FEG. Ska försöka mig på balklänning nästa gång ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards