Ida -

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Ida - 25 mars 2010 13:08

mitt lilla halvstörda fejs!


men man ser ju kanske att jag varit i fjällen iaf! Dock ingen googelsbränna..


  


kinden är vit i förhållande till resten av kinderna och anisktet rakt framifrån..


Dokumenterat!

Av Ida - 25 mars 2010 12:59

hotfullt gästboksinlägg så känner jag mig tvungen att skriva något..


Vet bara inte var jag ska börja.. Dessutom känns det som att jag avslutar allt då jag bloggar om det. Alltså om min semester i fjällen. Vet inte om jag vill att det ska vara minnen eller nerskrivet. KÄnns så självklart då jag skriver ner det. Nej, jag låter minnena tala för sig själv. Och brännan i mitt ansikte också. Så länge den nu varar!

Jag borde fasen dokumentera mitt ansiktet! kanske slänger in en bild snarrrrrrt ;P


Haha,


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards