Ida -

Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Lyckliga dagar

Av Ida - 26 april 2010 14:57

är de dagar man vaknat på rätt sida sängen, då man sovit gott och känner sig tillfreds!

De nätter jag sover som bäst är när man är nyduschad och kryper ner i en renbäddad säng!

Det var kanske därför jag sov för länge idag.. Men jag kände mig som en ny människa då jag vaknade. Dessutom sipprade det in solljus mellan persiennerna.. Mysigt och lyxigt!


Jag fick sådan inredningsmotivation då jag låg kvar där i sängen och funderade på livet och allt därikring! (just nu mitt eländiga rum..) Så jag började kika omkring lite på olika bloggar och hemsidor och blev så inspirerad att nu vill jag flytta hemifrån, bli äldre, tjäna pengar så att jag en dag (förhoppningsvis ganska snart) kan göra precis som jag själv vill med mitt hem!  


   Jag gillar lite lantligt!


Nej nu gick jag för långt. Spola tillbaka! Vi börjar med att jag ska bestämma vad jag vill med livet.

Men man måste ju få drömma sig bort ibland!


Kramhej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards