Ida -

Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Härligaste

Av Ida - 26 april 2011 21:33

dagen på länge!


Upp före 5 och iväg till jobbet i ÖSREGN. Jobb fram till 12.30 och sen hem å tvätta och stöka (läs fylla garderoben med sommarkläderna och UT med vinterkläderna!) . Spontanpromenad med E som jag inte träffat på länge! Trevligt som tusan!

Sen hem, någon minut sen till tvättstugan och möter granne som ska tvätta. Hon är inte glad på mig. Slänger ner allt i min IKEA-kasse och går upp till moi. Svirar om och surrar en stund med rumskompis för att sedan cykla iväg till Spinningpass. Möter fina A som varit på passet innan och tvingar med henne på nästa pass också. Surrar litegrann under passet och efter. Sen hem och äta middag och sen har jag haft skönaste kvällen på evigheter! Tvn står på och jag sitter i handduken i soffan. Hur många evigheter var det inte sen man gjorde det?! Nu är det åter dags att lägga sig till sängs. Ska ju upp samma tid imorgon!


KRAM på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards