Ida -

Direktlänk till inlägg 21 juli 2009

Ryck i fingrarna och myror i brallorna!

Av Ida - 21 juli 2009 18:08

i bloggarperiod.. Jag är uttråkad.. Vad ska man göra då man inte jobbar? just nu har jag ingen aning.. Igår och idag var det till och med roligt att laga middag, och jag slog på stort.. Och ni som känner mig vet att jag varken gillar eller kan laga mat! Men igår blev det ungsstekt fisk med mandelpotatis i ugn och idag blev det currykyckling med mango och ris! och det är bara måndag och tisdag.. hur ska det här gå resten av veckan- och nästa vecka?

 Imorrn ska jag iaf äta på stan med E och co.. vet inte riktigt vilka .. hoppas på MÅNGA!! Min allra roligaste A skulle komma iaf :D


Jobb igen om en halvtimma.. haha. bara kväll ikväll också:) sen blir det bums i säng!! För jag är redan trött..

Gick upp 10 imorse, gick och la mig vid 4 igår(idag).. så inte mycke sömn där inte..

Hoppas att jag inte behöver koda idag! Kommer somna i såna fall och det vill vi ju inte riskera!?!? Eller inte om A är högste hönset idag iaf.. :S

Får snacka med de andra hönsen! Hahaa. om vi andra är kyclkingar iaf.. Haha..


Kram

 
 
Martin Karlström

Martin Karlström

22 juli 2009 02:42

Usch o tvi för mandelpotatis!

http://martinkarlstrom.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards