Ida -

Direktlänk till inlägg 21 juli 2009

You'll learn to bend when the wind blows

Av Ida - 21 juli 2009 02:33

Jobbjobbjobb.. Jobbar på.. hela tiden.. typ..


Men speciellt igår var det roligt på jobbet... Hahaa! Alltså vad ni skulle veta vad det är! Vissa vet... haha 

 Sen så sover jag, äter och hoppas på att överleva. Men idag regnade det så det var svårt att hoppas.. Men imorrn ska jag till tandis igen och förmodligen få en lidrig dom över hur det ska fungera medan jag är i Schweiz.. Håll tummarna!!! :D


Jag förstår inte hur folk kan säga att man älskar någon för en viss sak (inte personen/personligheten).. till exempel har jag, som jag erkänner, lyssnat på Er ik  Has sles låtar på youtube och det jag inte blir så "glad" över är alla, jag antar tjejer, som påstår sig älska honom! Men fasen att de gör! de kanske älskar/avgudar musiken och låtarna men de har ingen aning vem han egentligen är... Jag må få mycket skit för det här men så tycker jag i alla fall. Jag erkänner att jag tycker att han är en grym musiker och har en fantastisk känsla i det han gör. Men jag skulle inte våga påstå mig älska honom! eller att han "finns i mitt <3" för den delen heller! 

 men grym är han!


Jag är glad jag fick en "kram" idag :)

den kommer jag att leva på länge...  


Kram

 
 
Martin Karlström

Martin Karlström

22 juli 2009 02:40

Du säger vad du tycker, det är bra! :)

http://martinkarlstrom.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards