Ida -

Alla inlägg under april 2009

Av Ida - 1 april 2009 15:47

Det finns sex-skämt och det finns sex skämt.. Lite skillnad bara :P

Av Ida - 1 april 2009 14:45

Jag har väldigt roligt åt vissa (saker).. Ingen nämnd ingen glömd!!

Men HAHAHAHAAAA!!

Men då har jag ju mina problem också...

Haft sömnproblem den här veckan och börjar tro att det blir mer beständigt än planerat..

Jag pallar inte skolan pga min trötthet, eller jag pallar men jag är inte så 'alert' på lektionerna..


Men det finns ljuspunkter, som SOLIGT väder!! :)


Sen finns det ju vänner som muntrar upp mig!! :)

Och som hittar på trevliga saker med folk som gör mig nöjd.. ;P


LYCKA TILL!!! eller hoppas att du hade trevligt^^ (Du vet om det är du..)  


 Och till sist!! April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!! (men jag luras inte idag :P)


Kramkram

Ovido - Quiz & Flashcards