Ida -

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Ida - 23 april 2009 23:33

Varför är det så konstigt att en 18årig tjej byter däck?? Varför måste alla män stirra och gnugga ögonen för att de tror de ser i syne?!?!

 Ut och byt däck alla kvinnor!!!!! - det är inte ett "mansgöra"!!


Dock för att det kanske är lite sent.. Speciellt för er "söderöver"^^




Kände av pollen idag :( Nu blir det full medicinering i några veckor.. Eller till efter midsommar..

Sussa sött!

Av Ida - 23 april 2009 19:06

Connie är sötaste ungen just nu!! Eller.. Min kära Emelie är sötare^^ Men jag är lite nervös över att erkänna att en typ 8åring är min favoritsångerska just nu.. Men nu var det gjort!


J har tagit över mitt liv!! Eller bara nästan.. Hon har "fixat" en baldejt till mig.. Nästan.. Men jag har ju fixat en åt henne, så hon tyckte väl att hon skulle fixa åt mig :p Dock lite bad timing.. jag misstänker att biljetterna är slut.. Så vad ska jag göra? Jo, hänga på låset imorgon och se om det inte finns någon liten chans till en biljett.. MEN killen i fråga har inte sagt ja än, så jag är lite.. Ja, jag vet inte riktigt---? J sa att hon "DÖR!" men jag hoppas verkligen inte att hon gör det!! 


Nu ska jag i alla fulla fall gå och byta däck på "min" kära bil!


Vackra Vackra värld!!

 Looove!

Ovido - Quiz & Flashcards