Ida -

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Ida - 21 april 2009 22:25

Bästa resan någonsin! Härliga upplevelser vi fick tillsammans^^


Här är hela truppen samlad framför flickornas sovsalar

Av Ida - 21 april 2009 21:48

"Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne" - står det på en tavla hemma hos mormor och morfar^^

 Men det är sant. Är det soligt ute så mår man bra, man känner sig mer levande. Jag njuter mer av livet, jag drömmer mig bort, jag tänkter inte på det där andra.. Jag LEVER!! Och det är vad jag önskar alla kan göra :)


Jag brukar inte bli sentmental över saker som har hänt.. för länge sedan.. men nu ikväll då jag satt med projektarbetet och skulle försöka att lägga in bilder.. så blev jag plötsligt tårögd över alltihopa. Ghana- vill tillbaka!! Bilder är det som efter minnet ändå bevarar känslan, längtan och förhoppningen om att åka tillbaka..


Älskade människor!

 Kram



Ovido - Quiz & Flashcards