Ida -

Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Ida - 13 mars 2008 23:11

.. trots klockans sena timme. För jag borde verkligen sova nu. Orkar i princip inte maka mig upp från sängen på morgnarna..


Fjällen var det, joo det var ganska bra. Föret var bäst de flesta dagar utom en dag då det toksnöade å vi åkte i Tärnaby. Annars bra pistat och inte så uppåkt. Det var sjukt lite folk och jag stod i endast i kö en enda gång. I kungsliften på fredagen och det var skinande sol. Men jag höll på att blåsa bort uppe på toppen.

Min syster hade ju som sagt med sig en kompis som utmanade mig i skärtlappsrace.. och vem vann? Jag såklart som jag så självgod hade antytt hyffsat mkt. (även här på bloggen) Men ibland måste man få vara självgod också.

Det här var första vintern hon åkte slalom, kompisen alltså. Hon hade gamla skidor från många generationer sedan och var OSÄKER... ibland var det jonbbigt att åka med hon, dessutom då man oftast hade åkt med W 7 år som är lika bra som jag, typ. Så medans jag och W körde lite vilt i skogen och i hopp etc så plogade hon ner, men man måste ju börja nånstans, på nått sätt, men detär väl enkelt att säga för en som har åkt sen hon var 2-3 år.. jag asså.. *nöjd*


Nu sover jag men jag her upp nån bild här.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards