Ida -

Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Ida - 8 mars 2008 20:06

Jagär såååååååååååååååå besviken att inte Björn Gustavsson är med och underhåller på andra chansen.. Läste i tidningen att schemat var för fullspäckat för att få plats med han, men jag menar, han får väl alltid plats!! Det borde han iaf.

Slog just på Melodifestivalen.. Får se om mina så kallade favoriter går vidare. Ska bli roligt att höra de låtar som jag missat..


Det blir nog många inlägg idag..kanske rekord.. 

Av Ida - 8 mars 2008 18:28

Ja som rubriken säger så jag är jag tillbaka. Hemma i soffan så tänker man bara tillbaka på den underbara veckan .. underbara och underbara men med härliga backar iaf. Dock är mina knän utnötta, känns det som.. Så ni som ser mig.. så vet ni varför jag går så konstigt, om jag nu gör det..


Nu har jag ju faktiskt gett ut min bloggadress.. till en person.. så känn dig ärad.. eller one-of-a-kind iaf..


Sen middag nu, men skrver mer sen och då kanske några bilder laddas upp som bonus ;)


Kram!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards