Ida -

Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

första juni

Av Ida - 1 juni 2012 13:13

  

Idag är det den första juni. Det är svinkallt som alla redan konstaterat på bloggar och facebook. Det regnar, vilket jag faktiskt kan tycka är mysigt. Jag går omkring med en goggelbränna den första juni. Peppar upp tvättdagen med Movits! Dansar mig genom längeheten med ullsockar och en tjock hals. Men det kommer bli bra. Det är första juni!

 
 
Sofia

Sofia

6 juni 2012 01:22

Hejsan ^^

Skulle du vilja prova på hudvårdsprodukter från Mary Kay gratis?
Ska ta och boka kalendern full nu framöver. Vill DU ställa upp och hjälpa mig fylla den? =)

Jag är hudvårdskonsult och håller i klasser i Umeåtrakterna där det ingår en gratis ansiktsbehandling med hudkurs och handinpackning, avslutningsvis även lite makeup. Det är inget köptvång utan du väljer själv om det är någonting du vill ha.
I varje klass finns det sex platser där du kan ta med dig några vänner som också får göra detta tillsammans med dig helt gratis! Vill du komma själv så går det naturligtvis också bra. Klasserna kan hållas antingen hemma hos mig eller hos er, detta kommer vi överens om vid tidsbokning.
Ni kommer att få fylla i ett analyskort om eran hud, vilken jag utgår ifrån när jag sen skräddarsyr en ansiktsbehandling till var och en av er. Jag undervisar er och ni får då själv prova de utvalda produkterna på er själva.
OBS 18års gräns!

Låter det intressant? Hör av dig så berättar jag mer och förhoppningsvis bokar vi in en tid :)

http://ninasofiaeklund.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards