Ida -

Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

Ilska.

Av Ida - 6 juni 2011 10:36

Det fanns nog mycket ilska inom mig för att vakna och bli förbannad på ungefär 1 tredjedels sekund. Fy bubblarns! Min hals krampar och svider och kraxar och smärtar något så oändligt. Hatar att vara sjuk, jag skulle ju ut och springa idag! Nu sitter jag istället med en gigantisk kopp fylld med vatten och lite ingefära och ett  glad apelsinjuice i hopp om att bota elaka saker i kroppen. Gottade som en gris igår för att jag skulle springa bort allt idag. Typ. Men nu får jag gå omkring och känna mig tjock istället. Tack.


Men solen skiner så jag kan lägga mig på gräsmattan bakom huset och lääääsa! :) Då är det okej att slappa hela dagen! Bra sätt att fira nationaldagen på!



 
 
Ingen bild

Hannu

7 juni 2011 22:20

Men du får inte känna dig tjock ida, för det är du inte! Tänk inte så dåliga tankar! :) Dock är det ju skönt att springa, så du får väl göra det när kroppen är pigg. Men nu ska du lyssna på kroppen och den vill vila sig i form!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards