Ida -

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Ida - 23 september 2010 12:59

kanske världens finaste växt


  

'Hjärta på tråd'. Miniväxter som jag planterat i små kaffekoppar som jag hittade på loppis för en struntsumma! Supersött tycker jag!


  

I vårat ljusa badrum! Oftast för mycket ljusinsläpp om jag får säga det själv... fönster i duschen kan ju vara spännande...

Av Ida - 23 september 2010 12:49

i läggan!


Vi börjar med det fula så blir det bara bättre sen!

   här har vi den nu avlidne Evert. Lång och reslig. Men ful som gatan och otroligt taggig. Kaktusen återfinns på Umevas sopstation.


Nu kan det alltså bara bli bättre.

  

      

  

Välkommen hit och hälsa på så får ni se mer!


min fina kombo skulle iväg på sittning en kväll. Treminutershårfix och såhär blev det!

   


Nu åter in i böckernas* värld! (*kurslitteraturens)

tjoflöjt

Ovido - Quiz & Flashcards