Ida -

Alla inlägg under december 2010

Av Ida - 4 december 2010 16:20

På skidor igen!! Galet skoj, men superduperkallt!!!!


Nu ska jag upp till stugan.. Kanske bastu sen.. Vem vet!?

Av Ida - 2 december 2010 08:56

Har redan hunnit


-konstatera att årets julkalender ABSOLUT bör ses!

-skrivit en sida på hemtentan/uppsatsen..

-bestämt att jag ska försöka se alla "Så mycket bättre"-avsnitt någon gång!! eftersom alla youtube-klipp från programmet som jag hunnit se nu på morgonen är så himla bra!  


Diggar de här och massa andra versioner från programmet!


den här har ju redan blivit en radiohit så jag är ju inte ensam! Hennes version på "Vem ska jag tro på?" är ju också super.


Nu frulle sådär två timmar efter att jag stigit upp, sen uppsatsuppsatsuppsats! 

sen träning och SPEX! 

Av Ida - 1 december 2010 12:09

Det är ju första DECEMBER IDAG!! Ska se julkalendern idag också! Och sen upp med tuppen imorrn för att se vid sju-snåret. MYYYSS!

Av Ida - 1 december 2010 12:06

Köpte ny hjälm och googles igår!! Galet nöjd :) och fattigare.. men det struntar ja i. Nu är det uppsats och grupparbete på dagordningen och sen fika med postiljoner och sen middag och sen eventuellt kurs/observation och sen plugg och sen sova och sen torsdag. MEllan allt ska jag hinna andas också..


För att hinna det så brukar jag promenera till skolan, tid för tankar och att andas. Flanera i fina bostadsområden. MMmmumma!

Ovido - Quiz & Flashcards