Ida -

Direktlänk till inlägg 30 november 2008

Snön

Av Ida - 30 november 2008 15:30

Sista dagen före årets sista månad..

Har haft en trevlig helg med många underbara inslag.. Precis en sån där helg som jag skulle vilja ha oftare^^ Först en helt underbar fredag.. nästan, vissa saker skulle jag helst vilja radera ur minnet, men eftersom jag inte är en dator, tro det eller ej, så kan jag inte det.. SURT!

Kvällen bestod av dans på Erboda FH :) Hade väldigt trevligt, men jag kunde verkligen inte bugga:( allt gick fel, jag varken trampade eller hängde med i turerna.. Hoppas träningen ikväll ändrar på den saken..

Sen efter att ha dansat hela kvällen så hoppade jag i säng vid 2.. Sen lördag upp halv9 för att bege mig mot busstationen och Lycksele =)

Efter en härlig busstur med en bra chaufför och utvilad Ida så kom jag rakt ut i den -18 gradiga luften.. men duktig som man är så han man täckbyxor med och på sig..

Sen hem till pappa och vara social, sedan åkte jag och syrran till "stan" för att träffa E och så passade vi på att ta en fika, mysigt!

 Kvällen spenderades framför tv:n och Mamma Mia!- mycket trevligt!

Sedan blev det en relativt tidig kväll.. Sovmorgon=) sedan rensa ur garderoben här, och jag trodde aldrig att jag hade så mycket kläder här.. Blev mycket som ska iväg till Myrorna kan jag då lova:P Men det blir dem säkert bara glada över..

Sedan blev det en tur till min "lillasyster" och sedan stan för att kolla på julskyltningen, mycket folk men inte så många "kändisar".


Nu är det mat och sedan en föhoppningsvis bra bilfärd mot Ume och dansträningen =)

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards