Ida -

Direktlänk till inlägg 18 november 2008

Golden eye

Av Ida - 18 november 2008 22:13

Ja, varför kan livet inte bara vara som en mysig fox??

Så underbart det skulle vara, att bara följa musiken och känna den där pirrande upprymda närheten^^ Inte behöva stapla ensam fram på dansgolvet utan alltid (nästan..) ha någon som för en fram!

Inte för att jag vill att mitt liv ska föras fram av någon annan, men att man ska kunna lägga all tillit i någon! Man kan inte mysa och uppleva den riktiga dansen om man inte litar på "killen".


Tänk om livet var en dans..? 


Kram

 
 
Ingen bild

Emma

22 november 2008 15:13

Wonderful!
I agree till 100%.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards