Ida -

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2008

One special trip..

Av Ida - 12 oktober 2008 14:54

Nu är väskan packad och jag är pirrig.. Nu är det enda som återstår att åka till flygplatsen och invänta dem andra och sen lyfter vi :D


Afrika är destinationen, två veckor med några från skolan..


Varmt, soligt och nära ekvatorn..


Om jag får tag på nån dator med internet där, så är det här på den annars så inaktiva bloggen som jag kommer skriva nåt inlägg ;)


Tack alla änglar till vänner!!


 "A strong friendship doesn't need daily conversation;

doesn't always need togetherness.

As long as the relationship lives in the heart,

true friends will never part.."


 

Nu måste jag hitta min "akut-allergi-medicin" som är det enda som inte hoppat ner i väskan..


"If you love someone

tell them because

hearts are often broken

by words left unspoken"


Kände för lite fina citat ;)


Kraaam på er!!

 
 
Ingen bild

Emma.

12 oktober 2008 15:13

Ha det underbart bra nu Ida! Lova att skriva :) *Kramar*

 
Ingen bild

Mamsi

13 oktober 2008 11:59

Hejsan Gumman. Hoppas allt är bra med dig. Saknar dig redan! Vi glömde kolla upp och beställa resan till Stockholm i slutet av nov innan du åkte, men vi kanska kan ha is i magen med det tills du kommer hem...? Eller kan jag på något vis boka åt dig????
Miljoner kramar!/ Mamsi

 
Ingen bild

mamsi

15 oktober 2008 11:14

Hejsan
Här hemma i Umeå lyser höstsolen med sin glans, plus 4 grader i morse. Jag blev utbjuden på middag igår (av Rolf), gott. Skjutsade sedan Tord till Järnvägen för vidare resa till Göteborg med Lasse L., han är hemma på lördag. Undrar hur ni har det? undrar hur du mår? Mormor å Morfar hälsar så gott! å vi alla i familjen på Marmorv 2! Tusen kramar / Mamsi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards