Ida -

Direktlänk till inlägg 28 juni 2008

Vatten ända upp till vaderna..

Av Ida - 28 juni 2008 23:44

Vad jag har sjunkigt, sjunkigt riktigt lågt.. Känner inget behov av att blogga regelbundet numera och det syns visserligen på besökssiffrorna.. men känner ändå inget större behov av att skriva av mig, kanske var det det som fick mig att börja blogga, jag hade så mkt i huvet och så mkt känslor som var tvugna att komma ut.. Hade ingen att prata med, varken tid eller ork, eller hade ju folk att prata med, men som sagt ingen tid eller ork. Kändes lättare att skriva av mig, fast jag inte gillar att skriva, då fanns det ingen som dömde mig, alla som läste var folk som jag inte känner.. Vissa viste ju förståss om min blogg men många inte. Och om dem nu läst bloggen så vet jag inte om det.. Saken var den att jag inte pratat om allvarliga saker. Det kunde vara nåt litet... kanske bara en förhoppning om nåt som inte hände och jag var tvungen att berätta det.. så att det inte skulle skava sönder min hjärna.. men visst ibland mådde man dåligt och det var värre saker.. men min frihet och trygghet ligger ändå i att jag vet att jag inte behöver skriva här för att folk ska tycka synd om mig eller få bekräftelse.


DANS!!! jag blir tokig.. måste dansa!! Kanske därför åxå.. Har fått så underbara vänner.. Känner att jag är duktig på nåt, för jag ÄR bra på att dansa speciellt med tanke på hur länge jag har tränat..

Men gillar man nåt så ska man satsa!! och det gör jag!!


Kramhej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards