Ida -

Direktlänk till inlägg 24 juni 2008

Feels like years ago..

Av Ida - 24 juni 2008 20:53

Times ago.. Loooooooooong time ago.

Jag är så obloggig just nu, kanske beror på att jag inte är lika aktiv vid datorn överhuvudtaget.. Fattar inte hur folk tänker på att uppdatera och skriva vare dag, eller hur jag lyckades i höstas. Men det kanske var just det- det var höst, solen lockade inte ut mig då som den gör nu..


Min sockertopp var med i Expressens Söndagsbilaga i söndags. Hon var så söt där på bilden framför K och C. Va med hon igår, så söt- bara Ida som gällde hela eftermiddagen XD


Har jobb, trivs, får pengar- just nu är det enda jag saknar dansen.. Har inte dansat på flera veckor.. :( jag dör!! nää inte riktigt men jag läääääängtar såååå mycket. Sist dansa jag med en jättemysig kille..


Jaja, nu börjar det här årets favoritsommarprogram "morden i Midsomer" får inte missa. måste be nån spela in alla programen då jag jobbar


Kram på er, hoppas ni hade en bra midsomamrhelg.


Ps.. jag har badat i helgen, men inte bara en gång.. det blev nog sisådär 4ggr i HAVET.. det var typ 17-18 grader grymt härligt!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards