Ida -

Direktlänk till inlägg 6 juni 2008

I'm done!

Av Ida - 6 juni 2008 00:12

Jag är färdig!! jag har klarat tvåan! jag har lämnat in alla uppgifter. NU har jag bara 1/3 av gymnasiet kvar. 1 år tills studenten och himmel vad mycket jag ska göra, vara med om i trean.


Stilbytardag idag.. hade n svartvitrutigklänningssak som var alldeles för varm för att ha på sig denna 30+ varma sommardag. Jag höll på att dö på baksidan av skolgården där tempraturen kändes som den dubbla. Vattenflaskan fylldes på i omgångar och mit thuvud värkte. I tisdags brände jag mig.. Hade en liten ballerinaklänning som skymmer axlarna så dem var ju förståss vita och allt annat solbrunt. Så för att forsöka jämna ut det hade jag ett linne med smala barn igår..  Det gick ju sådär.. jag blev bara brunare därjag redan var brun, så skillnaderna syntes. Klänningen jag pratade om som jag hade idag var tubtop, så mina axlar blottades. Men det var ju förståss så varmt att jag inte klarade av att vara ute så jag satt ju inne, och inne blir man inte brun. 

Satt kvar i skolan till 21.45 idag :S fattar inte hur eller vad jag tänkte..  Men jag har skrattat lämnat in allt, och chattat med lärare (hahahhaaa) Man måste ju vara lite knäpp sista skoldagen. För på måndag ska jag börja jobba så jag missar betygsamtalen och brännbollsturneringen som jag ville vinna. Missar avslutningen på tisdag.. den som var så rolig förra året. Kan ingen filma hela avslutningen. Brukar vara så rolig, för alla lärare bjuder verkligen på sig själv och så leker vi litegrann och alla klasser bidrar med en "lek" å så sjunger vissa och andra spelar med sitt band och det är ju en så härlig stämmning eftersom alla vet att nu ligger sommaren framför deras fötter!! även framför mina, men jag ska jobba mestadels. Men några solstrålar kommer förhoppningsvis att hitta fram till mig. Ska jobba nattskift hela sommaren, så om inte solen vill komma till mig så får väl jag komma till den, ska kanske sova på alkongen hela sommaren. hmm. Men imorrn ska jag försöka få mig ett dopp, årets första :O brukar vara i ganska tidigt och jag är absolut ingen badkruka. Så imorrn gäller det. Kanske. Ska iaf dit och soola, men jag är så grymt rädd för att bli sjuk. Kan inte bli sjuk för jag måste jobba hela nästa vecka och veckan därpå. Och jag ska å dansa imorgonkväll. Gräsmyr nästa! men varför går det inga bussar till logen?? Fy vad bra det skulle ha varit.

 Ska sova nu, så jag orkar oh hinner med allt imorrn,


KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards