Ida -

Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Ida - 12 maj 2008 21:18

Ja, ja jag ska snabba mig..

Jag har blivit halvlycklig helt plötsligt.. eller för en halvtimme sedan. Ska på anställningsintervju på onsdag.. Jag är nervis men det måste gå bra, jag vill verkligen ha det jobbet. Och det kommer att sträcka sig inpå hösten och vidare också så det vore perfekt. Jag vill, wish me luck.


NU måste jag tillbaka till pluggningen av ett prov jag missade, i höstas.. vad jag skäms, men nu ska det bli bortgjort och det ska gå bra, faktiskt!!!

 5kapitel med sisådär 1000 ord. men det ska gå bra, kan ju grammatiken så med den är det ingen fara.. bara de där förbaskade orden. Det är franska om ni inte fattat det än.


Au revoir, les embrasses á vous ( kanske sägs så..?)


Det tog ett tag ändå, nu MÅSTE jag plugga..

Ovido - Quiz & Flashcards