Ida -

Direktlänk till inlägg 28 februari 2008

Däcken på vägen, tack.

Av Ida - 28 februari 2008 21:35

Fek provet idag gick nog bra, kändes ganska hyffsat efteråt. Dock brukar det kännas så och ändå inte gå så bra. Men jag fick G iaf. Ville bara få sista provet innan lovet bortgjort så det får duga. Det är ju bara första eximinationen än så länge.


Nu är väskan färdigpackad. Måste få ner alla mina handskar och mössor i pjäxväskan.. Det känns inte som att det är lov än. Känns inte alls som att morgondagen bjuder in till lov. Det har ju snöat (här i ume) i två dagar så jag hoppas det är nysnö i backarna och bra pistat för då är det inget som hindrar mig från att stå ut med värken de sista dagarna.. Min systers kompis ska följa med, som sagt. Det kommer att bli knasigt med nån annan än familj och nån som även jag känner. Men sjärtlappsracet ska åkas och jag kommer att vinna!

Vi får se om jag söker upp nån dator förhoppningsvis med internet och skriver en rad annars får ni en lång historia att läsa efteråt. Men annars ska jag försöka att vara så långt ifrån det verkligheten som möjligt, eller snarare min typiska vardag.. Som jag egentligen inte tycker om.

 Så sporta mycket på lovet och ha skoj. Ta tillfället i akt och slappna av, ta det lugnt. Fast alla har ju inte lov, vissa har redan haft, eller så pluggar man på univeritet eller så tjänar man pengar.. Jag ska ha skoj och jag hoppas alla andra ska ha det åxå.

 Ska väl köra en bit iaf, hoppas väglaget är snällt mot mig.


Kram 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards