Ida -

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Ida - 1 januari 2012 14:33

har börjat!!

Hade en helt underbar nyårsafton som började med skridskor och lite hockeymatch. Toppades med massa gooofika! Sen bar det iväg åt olika håll för att sedan mötas hos mig på nyårsmiddag. Trerätters med massa fina människor. S sminkade mig superfint -JÄTTETACK :D senare tog vi taxi till Teg och partajjade! Sen tolvslag och massa fyverkerier! Sen var den aftonen slut men inte natten. Natten var händelserik men avslutades med att jag är snäll och bryr mig och gick armkrok. Finns massor med bilder från aftonen som kommer upp här! Men natten förblir en dimma. Sömnbrist men ett städat kök! Nu måste jag äta, har varit hungrig sen jag kom hem inatt. Resorb och H2O är mina hjältar!

2012 ska bli så HIMLA bra! pusspåer

Ovido - Quiz & Flashcards