Ida -

Direktlänk till inlägg 10 juli 2012

Kollo

Av Ida - 10 juli 2012 18:03

Talar direkt från hjärtat när jag säger att de senaste två veckorna har varit bland de bästa i mitt liv. Underbara på så många plan. Värdefulla och givande. Hårda och jobbiga. Jag är nöjd med mig själv. Jobbat med så härliga ledare och barn/ungdomar. Haft kalasväder varje dag, fått udda brännor och badat massor. Inte brytt mig om hur jag ser ut. Sprungit omkring i gummistövlar eller i Crocsen. Klänningarna och shortsen har blivit välanvända. Gick omkring i halvsmutsigt hår. Har tagit härliga löpturer ute på den fina halvön. Sprungit förbi hästar och herrgårdar. Haft nästan inga grannar. Gått lös på loppis. Spelat volleyboll och Maffia. Tagit bort 6 fästingar från min kropp (och några från ungdomarna också.) och nästan blivit biten av en snok. Hört vildsvin böka i marken just bredvid min promenadstig. Tvärnitat för rådjur. Varit InvalidIndianIda. Älskvärd semester.

 
 
Ingen bild

Emma K

16 juli 2012 01:55

Du är SÅ värd det!

Kram

 
maja

maja

17 juli 2012 00:21

det här gillar vi!

hoppas att tapetinspekteringen gick bra! lycka till på jobbet imorgon!

http://www.delafoliefrancaise.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards