Ida -

Direktlänk till inlägg 13 december 2010

inte ofta

Av Ida - 13 december 2010 07:12

Jag blir väldigt sällan arg på riktigt. Jag skriver ännu mer sällan om det på min blogg. Jag brukar dessutom tona ner det när jag skriver det här. Men jag vet inte om det går den här gången.


JAG ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKLA ARG!!


Har svurit min tunga svart många gånger om de senaste timmarna. Alla idioter som pratar skit och baktalar människorblir jag så evinnerligt arg på. HATAR!

För någon timme sedan blev jag så arg så jag inte visste om det skulle brista och min mun skulle skrika ut någon utskällning åt de hutlösa kommentarer mina öron fick höra.


Kan inte folk bara vara snälla och ärliga mot varandra? Kan inte människor bara hålla de det jävliga inom sig. Jag har klarat av dessa skitsnack bra hittils men nu rann det ta mig tusan över med råge!

Bland annat harjag fått lära mig att effektivitet och bra siffror är det enda viktiga på min arbesplats. Moral och stämning är bara bullshit! Dessutom fårmesar bara hänga på de toppade och inte har någon egen vilja. Jag står inte för det här rötäggens snack. Skulle jag vara chef skulle jag ha sparkat dem med en gång!


 
 
Ingen bild

Markus

13 december 2010 09:19

Man får bli arg ibland, när man inte kan hålla emot längre Ida! Men nu är det ju Lucia idag, så då får du bli glad igen :)

Synd inte jag var chef, då hade vi haft bra stämning OCH effektivitet :)

 
Ingen bild

Hannafalken

13 december 2010 20:46

Ulla! Vad har hänt? Är det trubbel på jobbet? :(
Det finns gott om inkompetenta människor där och jag hoppas att folk slutar snacka skit! Särskilt på en arbetsplats som är beroende av god stämning. Jag går egentligen bara dit för att jag gillar människorna, men när man hör att det snackas bakom ryggen på folk så börjar jag tvivla på att det är en bra arbetsplats. Utan snälla människor skulle jobbet vara en riktigt tråkig plats.

Ryt till på skarpen Ulla, när du känner för det! Sätt folk på plats!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards