Ida -

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

Scarpa

Av Ida - 18 januari 2012 22:25

Plumsat i snö i jakten på att hitta nergrävda transceivrar, sagt hej till min gamla gymnasieskola, åkt längdskidor, tjollrat med världens gulligaste 10månadersunge, förälskat mig i ett par Scarpa randoneepjäxor (vilket innebär att jag måste köpa ett par skidor samt bindningar för tolvtusen för att jag ska kunna nyttja pjäxan.) ÄNTLIGEN hittat en innerhandske i Ull i RÄTT storlek, hurra! Är det någon frivillig som vill skänka några tusen kronor till en riktigt drömmand tjej?


 

Men den underbara utrustningen skulle jag slippa gå som på bilden ovan.. Då skulle jag gå med skidorna på fötterna i ett par gåvänliga pjäxor. Vilket vore helt underbart!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards