Ida -

Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

my dear lady

Av Ida - 26 maj 2010 18:34

I fredags och lördags så var jag ju provdocka/modell för E när hon skulle göra sina slutprov!


På fredagen fick jag en 80-talssminknig, som hon inte visste om förrän två minuter innan. Jag kände mig lite väl sminkad och färgglad och svart runt ögonen, men så skulle de va!

Lördagen inleddes med en helkroppsmassage och jag baara NJÖT! Så himla skönt :)  Sedan skulle jag bli sminkad en gång till och då fick jag stå brud! En brudsminkning fick jag och den blev så bra! Omdömet hon fick var JÄTTEBRA och jag kände mig oerhört fin och vacker! Och när jag efter grillning i regn, kulturnatta med dans och äntligen var hemma för att tvätta av alltihopa och sedan gå i säng så var sminkningen inte alls förstört! Magiskt!


E va så himla duktig och jag är så himla stolt över henne! Underbara människa!



     

Moi!



kramhej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards