Ida -

Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

lite väl

Av Ida - 26 maj 2010 06:46

Inatt har jag och min ledare haft ett mer ingående samtal om min vikt, läskigt. Kändes udda och han sa till och med "låter som att du känner dig obekväm.." Nähä, konstigt. Menmen efter lite (eller mycket) snack så smet jag iväg till maskinerna och gjorde ett hejdundrandes jobb till 05.42. Sedan slappade jag lite i tre minuter innan hemgång. Mina ben är DÖDA!! Känner mig som en 70åring som klagar på ledsmärtor och benvärk! Man kanske ska börja jobba i stödstrumpor, men då måste jag då börja fundera på min riktiga ålder. Nej jag skippar det. Jag är ju faktiskt bara systemetgammal. Faktiskt!


nu ska jag däcka lika snabbt, bra och smidigt om igår!


Kramhej

 
 
Martin Karlström

Martin Karlström

28 maj 2010 00:07

När du har gått 4 mil på asfalt så kan du börja klaga ;)

http://martinkarlstrom.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards