Ida -

Direktlänk till inlägg 9 december 2009

Fotokaos

Av Ida - 9 december 2009 14:22

Några bilder från helgen/måndagen


Först har vi det ståtliga luciatåget från i lördags! Sången var det sämre med.. Men vi var vackra i alla fall!


Sedan kommer en bild från i söndags. Nämligen utsikten över ett disigt Genevesjön. Man ser tyvärr inte alperna så bra..


     


Sedan kommer vi till måndagens bestyr! nämligen pepparkaksbakning.

För första gången på bloggen så kommer bilder på tjejerna upp!

Först ut har vi S och J. Pepparkaksbak i pyjamas! Vad snäll jag är :)


Sedan kommer en papparazzibild fram, nämligen på pepparkaksmormor!


Sedan resultatet av en måndagsmorgon med pepparkaksdeg som smakar blä


Som "vuxen" så får man ju äran att göra färdigt då barnen lessnade.. Det är inte alls lika roligt att baka pepparkakor längre :(


Men det är gjort och lite julstämning har innfunnit sig.....


Kramhej        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards