Ida -

Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Glädje.. underhållande i alla fall!

Av Ida - 17 november 2009 15:02

Ja, idag har jag gjort mycket men ingenting. Dagen har rullat på, med en konstig tidsuppfattning.. Klockan är redan tre och jag ska möta upp S på Manor för att inhandla ännu en present inför ännu ett kalas.

Men jag började dagen med att städa. Hade städat klart vid halv 10. Plockar då upp boken och datorn till mellanvåningen och sätter mig och läser och drygar framför dumburken tills barnen kom hem till lunch.

Lunchen gick snabbt. Barnen packade sina saker och drog iväg till skolan..

Och vad har jag gjort? Ingenting! eller läst och chattat/läst andra bloggar.. Tiden har runnit ur mina händer och jag har blivit JÄTTELAT då det gäller mina förut så regelbundna promenader! Men nu ska jag bege mig mot centrum för att kanske hinna gå ett extravarv runt stadskärnan innan jag ska möta upp tjejen..


Mest för psyket.. Dessutom hade jag velat besöka pysselaffären men tiden rinner ur mina händer idag! Får bli på torsdag.. bara inte hantverkarna kommer då!!?!?!?!


Jaja, för allas välbefinnande tänkte jag berätta att jag mår bättre i huvudet/kroppen idag!


Alltså jag måste ju få kommentera Es uppmuntrande kommentar! Tack för att du gav mig dagens skratt! Ler från öra till öra bara för att du berättade.. Nöjd !


Nu ska jag drömma vidare medan jag promenerar de fem minutrarna till stan..


Kraamar i massor! Är på sådant kramhumör! Varför är inte mina vänner här och kramar om mig? Jo, för att jag inte är där dem/dom är...

 
 
Ingen bild

17 november 2009 19:05

Roligt höra att du mår bättre . jag blev så orolig. I alla fall har vi flyttat HEM idag Det känns MYCKET mycket bra . MEN MYCKET TRÖTT. Hoppas det går bra hos er också . Det blir ganska dammigt KRAM på dej å godnatt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards