Ida -

Direktlänk till inlägg 30 september 2009

Plagiat

Av Ida - 30 september 2009 17:48

Jag är en kopia av min mamma. Det är sant, jag har insett det mer och mer medan jag bfnnit mig här!


Speciellt efter ett samtal jag hade nyss med min syster.. gav henne råd på samms sätt som min mamma alltid gjort mot mig, visst det har inte alltid gillats men fy vad jag uppskattar dessa råd nu i efterhand! De har verkligen gjort att jag vuxit som människa och känner att jag kan stå stadigt på egna ben. Fast ibland blir det blåsigt och benen svajar, men då kan jag alltid luta mig tillbaka på mina föräldrar, familj och vänner! För jag är så glad att de finns där för mig, i storm och i lugnet. Men tyvärr är det oftast så, att jag är så stolt att stå på egna ben ibland att jag tror att jag inte behöver dessa underbara människor. Jag behöver er och eran kärlek för att överleva! Kom ihåg det!


 Kram

 
 
Ingen bild

Emma.

30 september 2009 21:01

och vi behöver dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Skapa flashcards