Ida -

Direktlänk till inlägg 30 september 2009

Måste få veta!

Av Ida - 30 september 2009 11:38

Jag har ett enormt problem som skaver mig ända in i ryggmärgen!

Till helgen ska jag åka på en resa till Zermatt som den internationella au-pairgruppen anordnar!! Ska bli sjukt roligt och jag längtar så =)

Dock har jag ett problem.. som jag sa.. Resan början i Nyon (hyffsat nära Geneve) på lördag, klockan 07.15 Och det finns inte en chans att jag tar mig dit på morgonen.. Men det ornar sig tänkte jag..

Får jag "känner" tre svenska tjejer som bor i området.. Får säkert sova över hos någon av dem mellan fredag och lördadg.. Mejlade en, gick inte, mejlade en till, gick inte!?!?! Nu hänger mitt hopp på den sista tjejen!! MÅSte verkligen få, annars får jag fråga någon i Lausanne.. Kvinnorna som anordnar den svenska au pairträffen kanske har en säng över?!?  Jag väntar ihärdigt på det sista mejlet, snälla!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Skapa flashcards