Ida -

Direktlänk till inlägg 15 juli 2009

lufta minnen

Av Ida - 15 juli 2009 21:02

jag börjar bli gammal och senil.. eller nåt.. glömsk i alla fall..


Bloggen har stått stilla men det är inte det mest överraskande! Jag har ändå mer än tio besökare/dag!! jag är förvånad iaf..


TACK TILL ALLA MINA TROGNA LÄSARE =)


Idag har varit en spännande dag.. Drog med mig J och hennes mrD (hahahaa)  och åkte och shoppade nej, jag menade sparade pengar!! Jag vann "vem sparade mest-tävlingen"!! Hihi

Sedan bad i havet!! wieeee


och nu sitter jag hemma och njuter av livet

(efter att ha ringt "support" för att min älskade nya dator inte ville få kontakt med nätverket men nu är det fixat;) )


SCHWEIZ om 26dagar!



GLAD jag är glad och jag vet inte riktigt varför!


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Skapa flashcards