Ida -

Direktlänk till inlägg 20 januari 2008

Design Ida

Av Ida - 20 januari 2008 17:30

Ny design, kände att det var dags att överge den gamla. Dock blev det inte så väldigt stor skillnad, bara färgmässigt men ack så mycket bättre.

 Efter att ha suttit och läst väldigt många bloggar så insåg jag att jag åxå ville ha lite snyggare, som många andra har. Men där komme rmin feghet in, jag är ingen skrikig person, jag sticker inte ut så mycket. Kan ta väldigt mycket plats i situationer där jag känner mig bekväm och med dem jag trivs med. Så jag tyckte inte att jag skulle göra så stor förändring.

 Har insett att man kan göra snyggare och mer personliga bloggar på andra "domäner" men jag blir galen på typ "presentation" på andra så jag har insett att bloggagratis.se ändå är bäst, enligt mig.


Sitter här i mormor och morfars gamla 70-tals fåtölj och skriver med en mamma skrikandes på hjälp i köket. Lyssnar på Lugna Favoriter, som jag inte egentligen tycker om för att dem spelar samma låtar varje timme i flera veckor, typ. Men dem verkar ha bytt "band" nyligen.. eller inte.

 Var och spelade bowling med syster och mamma idag. Som vanligt då jag spelar bowling så äger jag ut alla. Okej, inte mormor och morfar, men alla andra. M och M spelar typ en gång i veckan med PRO eller nåt. Hat följt med nån gång, då ser man att pensionärer kan vara bra på sport. Annars underkastar man alltid dem. Än fast dem inte kan böja sig ner lika mycket som yngre så går dem fram och her iväg klotet och får grymma poäng. Strike efter strike. Jämfört med mig som bara får typ 3 strikar/serie. 


Nu blir jag snart döv av allt skrikande så jag ska nog traska iväg till köket..


Kramar på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards